فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار